Opravy a diagnostika hardware

Nejčastěji opravované značky

  • Acer, Alcatel, Alienware, AOC, APC, Archos, ASUS, Avaya,
    • Dell, D-Link, Elitegroup, Fujitsu, Garmin, Gigabyte,
      • Hitachi, HP, HTC, Huawei, IBM, Jabra, JVC,
        • Kodak, Konica, Konica Minolta, Lenovo, Lexmark, LG,
          • Motorola, MSI, NEC, Neovo, Netgear, Nokia, Nvidia, Nview, O2, OKI,
            • Packard Bell, Panasonic, Philips, Pioneer, QDI, QNAP, Qtek, Ricoh,
              • Samsung, Sanyo, Schneider, Sharp, Siemens, Sony, Sony Ericsson, Synology,
                • Thomson, T-Mobile, TomTom, Toshiba, VIA, Vodafone,
                  • Western Digital, Xerox, Yamaha, ZTE, Zyxel,
                    • a další…

                      Nejčastěji poptávané služby

                      • diagnostika závady,
                        • zjištění dostupnosti náhradních dílů,
                          • posouzení rentability opravy,
                            • dodání náhradních dílů,
                              • montáž/demontáž vyměnitelných částí,
                                • ověření funkčnosti,
                                  • vyčištění,
                                    • rozšíření a obnova hardwaru,
                                      • posouzení návrhu opravy třetí strany,
                                        • posouzení návrhu ceny za opravu třetí strany,
                                          • vypracování odborné zprávy.

                                            ⏱️ V závislosti na aktuálním vytížení a na dostupnosti náhradních dílů se doba opravy pohybuje od tří dnů až do šesti týdnů.

                                            🛠️ Na opravy a nové díly platí záruční doba 24 měsíců, na použité díly pak 12 měsíců.

                                            Opravy software, vyřešení potíží s programy

                                            Nejčastěji poptávané služby:

                                            • diagnostika nefunkčnosti programu,
                                              • analýza pádu programu,
                                                • posouzení nekompatibility dvou programů,
                                                  • dodání licence softwaru,
                                                    • zjištění legálnosti programového vybavení,
                                                      • dohledání aktivity a dat uživatele,
                                                        • zálohování média a obnova ze zálohy,
                                                          • obnovení souborů z poškozených médií,
                                                            • vyčištění a zrychlení načítání,
                                                              • posouzení návrhu opravy třetí strany,
                                                                • posouzení návrhu ceny za opravu třetí strany,
                                                                  • vypracování odborného posudku.

                                                                    Omezení služeb

                                                                    MIRAservis nepovádí servisní zásahy:

                                                                    • na operačních systémech s jádrem Unix nebo Linux (bez výjimek),
                                                                      • na operačních systémech Windows Vista a starších a všech verzí Windows Server (u obou výjimky pouze po předběžném posouzení),
                                                                        • na legálně nedoložitelném softwaru,
                                                                          • na zákazníkem upravovaném hardwaru,
                                                                            • na vybavení pod zákonnou zárukou (vyjma nezáručních nebo neinvazivních zásahů),
                                                                              • na zařízeních v rozporu s českými nebo evropskými normami,
                                                                                • na zboží vysoké hodnoty bez doložení vlastnictví, zápůjčky nebo totožnosti,
                                                                                  • na softwaru s obsahem citlivých dat jiných osob bez doložení jejich souhlasu.

                                                                                    ⏱️ V závislosti na aktuálním vytížení a na dostupnosti diagnostických dat se doba opravy pohybuje od řádu hodin (při vzdálených připojeních) až do několika týdnů.

                                                                                    🛠️ Na opravy platí záruční doba 24 měsíců, avšak zásah uživatele do softwarového vybavení ji ruší. Záruční doba softwarového vybavení se řídí příslušnými ustanoveními licenčního ujednání.

                                                                                    💶 Pro složité nebo náročné zakázky se sjednává záloha na služby a náhradní díly. Odmítnutí zaplacení zálohy je důvodem pro neprovedení opravy, zákazníkovi se účtují již provedené úkony.

                                                                                    Reference

                                                                                    Upgrade operačního systému

                                                                                    Oprava nefunkčního upgradu z Windows 7 na Windows 10, zachování digitální licence Windows 10 a plné funkčnosti lékařského programu Medicus a navazujících nástrojů, vyřazení integrované grafické karty z provozu pro její hardwarovou chybu.

                                                                                    Zvýšení rychlosti notebooku

                                                                                    Instalace nejvyšší možné velikosti paměťového modulu (zjištění fyzicky kompatibilního 8GB paměťového modulu bez ohledu na omezenou specifikaci notebooku). Výměna původního disku za nový SSD disk. S plnou zárukou pro zachování dat (záloha dat před i po provedení servisního úkonu).

                                                                                    Snížení hlučnosti notebooku a odstranění náhodného vypínání

                                                                                    Provedena kompletní demontáž součástí, vyčištění vnitřku notebooku a obnova spotřebních částí (teplo-vodivá pasta, baterie atd.). Vyčištění nepotřebných programů včetně pozůstatků na disku, zahoření (dlouhé vytížení notebooku pro vyzkoušení stability jeho běhu).

                                                                                    Dohledání originální dílu

                                                                                    Nalezení kompatibilního originálního dílu i přes jeho absenci ve specifikaci notebooku, dodání dílu do 14 dnů.

                                                                                    Privátní cenová nabídka s nižší cenou

                                                                                    Vytvoření cenové nabídky pro nákup toneru se slevou 25 % oproti cenám ze srovnávačů s výdejním místem v centru Brna.

                                                                                    Oprava mírně poškozených fyzických částí notebooku

                                                                                    Oprava klávesnice notebooku bez nutnosti zakoupení zcela nového kusu. Ušetřeno 80 % ceny nového dílu. Oprava kloubu držícího displej notebooku bez nutnosti kompletní výměny okolních dílů a bez použití lepidla.